Velkommen til min kake-blogg

Dette er en side for de kake- og bakeinteresserte. Her legger jeg ut bilder, oppskrifter og fremgangsmåter på det jeg måtte lage av kaker, desserter, kakepynt og annet bakverk. Legger også ut litt "trinn-for-trinn"-beskrivelser.

Denne siden er ment som en informasjon- og inspirasjonsside for de bakelystne. Jeg driver ikke noe hjemmebakeri, bakingen er for meg kun hobby til eget og kjentes bruk. Det betyr at jeg derfor ikke tar på meg bakeoppdrag...

torsdag 16. juni 2011

Napoleonskaker i lange baner

Etter å ha vært gift med en mann i godt over 10 år, som ikke liker andre kaker enn Napoleonskake, måtte jeg bare prøve meg på en for etpar år tilbake. Var sikker på at det var en avansert kake å lage, men dengang ei. Kaka er grei å lage, og smaker kjempegodt! Har blitt mange av disse i løpet av de siste par åra, for liker man Napoleonkake, så blir man visstnok aldri lei den... Her er et lite utvalg av noen av de jeg har lagd.







2 kommentarer:

  1. Hei :) Flott blogg du har! Men jeg finner ikke oppskriften på Napoleonskaken??

    SvarSlett
  2. Hei:)
    Har flere innlegg med oppskrift på napoleonskake, her er et av de:

    http://anetteskaker.blogspot.no/2011/09/napoleonskake-med-oppskrift.html

    Lykke til :-)

    SvarSlett